Bruiloften, zakelijke evenementen, diners, familiebijeenkomsten, feesten en partijen, maar ook uitvaarten zijn mij niet onbekend. Ik ben inzetbaar in de keuken, bediening, achter de bar, aan de BBQ, in een foodtruck, aan het buffet. Ik kan goed plannen, organiseren, sfeer creëren, nieuwe ideeën bedenken, heb een sterk inlevingsvermogen en steek graag mijn handen uit de mouwen!
Naast uren op de werkvloer door te brengen, ben ik ook (dankzij mijn jarenlange ervaring als secretaresse) een kei op administratief gebied. Denk hierbij aan eerste aanspreekpunt en begeleiden van gasten (bruidsparen), opstellen van mails, offertes & facturen, planning, beheren van voorraad en bestellingen, inkoop, beheer websites en social media, etc.
Kortom: Nicole Regelt! 🙂
Ik word (vast) ingehuurd door cateraars, restaurants, cafés en privé bij mensen thuis. Ik kom op de mooiste locaties, werk op prachtige bruiloften/feesten/partijen, ontzorg bij waardevolle uitvaarten en ontmoet vele lieve en bijzondere mensen.
Met gastvrije groet,
Nicole Reinieren – Nicole Regelt
06-81985529